Genesis

sound
scroll-to-video

A STORY THAT GOES
BEYOND EXPECTATIONS

דמיינו את המהנדסים ומעצבי רכבי היוקרה הטובים בעולם נפגשים סביב דף לבן, כשלפניהם משימה אחת פשוטה: לשים את המגבלות בצד, לא לקחת שום דבר כמובן מאליו ולהביא בשורה אמיתית לאלו המחפשים משהו חדש, אחר, שונה.
אמרו לנו שהציפיות שלנו גדולות מידי. ובכן, ציפיות גדולות זה בדיוק מה שמניע אותנו.

דמיינו לעצמכם את כל מה שהייתם מצפים לקבל מרכב יוקרה.

דמיינתם? מעולה.
עכשיו, תגדילו את הציפיות שלכם.

Genesis. Beyond Expectations.

BEYOND TECHNOLOGY

ברכב חדש אתם מצפים לטכנולוגיה ברמה גבוהה. אבל למצוא את המערכות הכי מתקדמות- ברכב אחד, לזה ציפיתם? כל חלק בג'נסיס תוכנן כדי להשאיר אתכם ללא מילים: מערכת מולטימדיה חדשנית במסך ענק, לוח מחוונים דיגיטלי 3D, כ-15 מערכות עזר ובטיחות חדשניות ועוד מגוון עשיר של טכנולוגיות מתקדמות שיעניקו לכם חוויית נהיגה ברמה שלא הכרתם.

מתי באמת התרגשת מנסיעה ברכב בפעם האחרונה?

מזמינים אותך להשאיר פרטים. זה הזמן להגדיל ציפיות.

ידוע לי שהפרטים שמסרתי לעיל ייכללו במאגרי המידע של קבוצת כלמוביל בהתאם למדינות הפרטיות

sound

BEYOND PERFORMANCE

דמיינו את הרגע הזה שבו הכל מתחיל להתעורר.
את התחושה של לחיצת הכפתור העדינה ואחריה הסאונד המתפרץ של המנוע.
את האנרגיה העוצמתית ברגע ההאצה, ואחריה השקט הממכר של הנהיגה.
לנו לקח 6 שנים להגיע להרגשה הזו. לכם, זה ייקח 5 שניות בלבד.
אתם מוכנים לזה?

image-car
image-car
image-car
image-car

BEYOND DESIGN

בחרנו אותם אחד אחד. את מעצבי רכבי היוקרה הטובים בעולם.
גייסנו את כולם במטרה לפרוץ את גבולות העיצוב וליצור רכבים אלגנטיים בגזרות ובעיצוב מרהיב ונועז שאי אפשר יהיה להוריד מהם את העיניים.
וכשעיצוב זו התשוקה שלך, התוצאות מדברות בעד עצמן.

sound
הדגמים שלנו

BEYOND LUXURY

יוקרה איכותית ואמיתית נמדדת בפרטים הקטנים. ברמת הגימור, בניואנסים, בקווים ובכפתורים.
בדקו למשל את הכיסא, כן, שבו בו רגע. תריחו אותו. תתרווחו. מרגישים את זה?
עכשיו תתניעו את הרכב. שומעים את הסאונד של המנוע? תתחילו לנסוע.
התחושה הזאת, ההרגשה שאין דומה לה. זה רכב יוקרה אמיתי.

Genesis. Beyond Expectations.

image

BEYOND SERVICE

כשמדובר במותג יוקרה, מוצר מוקפד ואיכותי זה לא מספיק. לכן, גיבשנו לעצמנו את סטנדרט השירות הגבוה ביותר שהלקוח יכול לצפות לו, ואז – לקחנו אותו שלב אחד קדימה. הכירו את genesis one. מי אמר שצריך אי פעם לדבר עם חמישה אנשים שונים בחברה? ומי אמר שצריך ללכת למרכז שירות? או לדאוג מתקר? ובכלל, מי אמר שצריך לדאוג ממשהו?

מתי באמת התרגשת מנסיעה ברכב בפעם האחרונה?

מזמינים אותך להשאיר פרטים. זה הזמן להגדיל ציפיות.

ידוע לי שהפרטים שמסרתי לעיל ייכללו במאגרי המידע של קבוצת כלמוביל בהתאם למדינות הפרטיות

נכון שהתאהבתם?

תשאירו טלפון, אנחנו כבר נתקשר

או שפשוט נדבר עכשיו: 
3314*